Tuesday, 5 February 2013

Sestry


Ri2k Amberley tote/underarm bags

Ale každá má asi jiného tatínka.
Když máte úchylku na krásu, omezený rozpočet, slabost pro kabelky a ještě toužíte po kvalitě, máte asi v Čechách relativně smůlu. Jediný pražský obchod, kde si vyberu, je Zara, ovšem tam často kvalita dost pokulhává (zvláště poměr cena/výkon se mi většinou nezdá úplně uspokojivý).
Frustrovaná místním omezeným výběrem, hledala jsem kabelku, která by uspokojila všechny mé požadavky. Měla být černá, do ruky, kožená, krásná, prostorná a kvalitní. Po dlouhém a lítém boji jsem ji asi před rokem objevila. Od té doby spolu máme harmonický, i když občas poněkud kolísavý, vztah. (Moje kabelkové příběhy jsou totiž vůbec docela dojemné, dlouhé, plné zvratů a ne vždy šťastně končící). 
Příběh té druhé je o poznání nudnější a kratší. Prostě jsem se v rámci prokrastinace opět poflakovala na asosu a objevila značku Aubrey, která má s Ri2k mnoho společného (jak se nakonec ukázalo, zčásti i designérku). Jedna z kabelek mě zaujala natolik, že jsem začala na ebay zjišťovat, jestli by se nedala sehnat levněji.. a cestu mi zkřížila kráska, kterou vidíte na obrázku. Po zkušenostech s její starší sestrou jsem téměř neváhala a za pár dní byla doma. Sice se teprve poznáváme, ale mám pocit, že tahle láska nebude na jednu noc.



Ri2k je britská značka založená roku 2000 Johnem Richmondem. Jejich kabelky nosí docela často třeba Pippa Middleton nebo já:)
Jsou z vážně dobré kůže (černou kabelku nosím vážně pravidelně už více než rok a vyjma vylité fixky na podšívce na ní nenajdete žádné stopy po nošení), jsou moc příjemné a mají ultraroztomilou podšívku. Moc se mi také líbí jejich vnitřní členění, protože se mi moc nedaří mít v nich nepořádek (obě jsou rozděleny na tři části a mají i kapsičku na telefon a jednu na zip).
Bohužel vůbec nevím, co se se značkou stalo, jejich stránky asi poslední tři měsíce nefungují, na většině e-shopů je vyskladnili. Sehnat se ale stále dají na asos nebo ebay (a doufám, že brzy i jinde, protože jsem nikde nenašla informaci, že by značka zkrachovala).






P.S.: photoshop skills level over 9000




1 comment:

  1. tá bledá je naozaj veľmi pekná, o tejto značke počujem po prvý krát...už ich pozerám na asos ...:D

    ReplyDelete