Sunday, 3 February 2013

Soundtrack


Hudba je určitě jednou z nejdůležitějších a nejpodnětnějších součástí mého bytí. Poslouchám prakticky neustále. Při práci, v metru, při učení, ve škole. Dokonce i když zrovna nemám na uších sluchátka, hraje mi bezpochyby v mysli nějaká písnička. Zpětně si pak určitá období vybavuji jen s podkreslením charakteristickou hudbou. Funguje to ale i naopak - pustím-li si po delší době nějaké album, uvidím pod ním to, co jsem při jeho poslouchání naposledy dělala.
Protože si tolik vážím kvalitního poslechu, vybudovala jsem si už i soukromou vědu založenou na nejlepším přehrávači, vyhovujícím typu sluchátek a dokonce srovnávám i design jednotlivých verzí last.fm scrobbleru.


Moje preference ohledně sluchátek bezchybně splnily tyhle Wesc - nutností je pro mě nejen to, aby zcela zakrývaly uši a měly až přehnaně vytažené basy, ale také opletený "tkaničkový" drát (protože se nešmodrchá a prodlužuje rapidně životnost) a v neposlední řadě samozřejmě design.
iPod už je klasika, jinou "mp3" (používá se ten termín ještě vůbec?) si ani nedovedu představit.
a tady pár interpretů, kteří mě doprovází při učení se na zkoušky.






2 comments:

  1. iPod si přeju už dlouho, ale bohužel, ještě se mi přání nesplnilo :(

    ReplyDelete
  2. minulé pondělí jsem si uvědomila, že mi last.fm už tři roky nefunguje a tak jsem to celé smazala. ještě agresivnější zásah než s tím blogískem, to ti povím. (a ve stylu komentíků, jé, máme stejná sluchátka! a u mě na blogu si můžeš zasoutěžit!)

    ReplyDelete