Monday, 25 February 2013

Webkamera



Dnes jen jedna rychlá fotka - mám práce nad hlavu. Vypadá to ale (ťukťuk), že by tenhle týden mohly vzniknout nějaké hezké fotky oblečení. 
I když naprosto nesnáším všelijaké new in články, když mi dnes došel kožíšek z asosu, o kterém jsem už si myslela, že se po cestě ztratil, měla jsem takovou radost, že jsem se ho vyfotila alespoň na notebooku.
Ač nejsem přítelkyní leoparda ani kožichů, o tomhle jsem přemýšlela už déle. Poslední kapkou bylo tříhodinové mrznutí na Karlově mostě se školou a valentýnská sleva na asosu. Těším se, jak budu děsit kolemjdoucí a rozesmívat spolužáky:)

4 comments:

  1. spíš mi připadá takový žirafí, tím vzorem, ale věřím, že musí být příjemný...

    ReplyDelete
  2. Ahoj, chci se jen zeptat, jak dlouho jsi asi čekala? Protože se mi pravděpodobně taky ztratily cestou boty, tak nevím, jestli se už mám vzdát veškeré naděje, nebo ještě něco při otevírání schránky očekávat. :D Děkuju :} M

    ReplyDelete
  3. M. - 9 dní, obvykle mi ale balíčky z anglie přistanou na poště zhruba do tří dnů, takže už jsem trochu stresovala. pokud čekáš déle než těch devět dní, napiš jim (párkrát se mi už něco kutečně ztratilo, tak znám postup:)) - oni ti odepíšou, ať počkáš ještě dva týdny navíc, boty nedorazí, ty znovu napíšeš a oni ti je kurýrem zadarmo pošlou znova:) (a možná ti dají i slevu na další nákup, ale to jak kdy)

    ReplyDelete
  4. Aha!:D Tak to jsem asi trpělivější, než jsem si myslela. :D Už jsem právě čekala ty dva týdny a říkala jsem si, že jim dám ještě pár dní k dobru, ale tak asi nic. No, snad ty boty někdy uvidím i naživo. ;} Tak ještě jednou moc děkuju.:}} M

    ReplyDelete