Saturday, 11 May 2013

Fast food


Rychlé a uspokojivé jídlo ze zbytků. Dnes jen vege a ne vega:)
Na teflonovou pánev jsem položila tortillu, na ni sýr jakéhokoli druhu a množství, příklopila druhou tortillou a nasucho z obou stran upražila do křupava a rozpuštění sýra. Salsu jsem stvořila asi z osmi cherry rajčat, lžíce protlaku, olivového oleje a chili papričky, vše dohromady prohřála, nakrájela quesadillu a za pět minut bylo hotovo.
Že v tom není maso ještě neznamená, že je to nudné. Že je to hotovo stejně rychle jako polévka z prášku neznačí, že to bude také stejně kvalitní. Baví mě taky, že výměnou jediné ingredience vznikne veganské jídlo (což jsem ovšem zjistila skoro u všeho co vařím - vypustila bych sýr a je ze mě rázem cool člověk).
Eat like you give a fuck.

1 comment:

  1. nekdy mam pocit, ze i moje backory by se daly snist, kdyby se na ne rozpekl syr...

    ReplyDelete