Wednesday, 6 August 2014

V.

Ačkoli na to trochu kašlu, moje srdce pořád trochu touží po nějaké té egoistické prezentaci oděvů. Fotky jsou z MFFKV, protože se jinak vlastně vcelku nerada fotím (přímý rozpor s touhou po zvěčnění oblečení).
Když už jsem u toho - Vary jsou pro mě pokaždé z hlediska balení výzva. Spí se dost pokoutně, krosna potřebuje pojmout hlavně polštář a spacák, nemůžu se chodit třikrát denně převlékat.. vyplývá z toho obvykle potřeba být vcelku střídmá. Na druhou stranu pro mě ale festival symbolizují i všechny ty probdělé noci a stylové premiéry, takže se snažím neslouznout ke klasickému baťůžkaření v mikině a teniskách. Letos jsem na to tedy šla šibalsky - místo bundy jsem popadla sako, na nohy jen sandálky a mokasíny, na den holé nohy, na večer pak kalhoty a košili. A nepřišla jsem si jako šupák, aniž bych ale někdy někde mrzla nebo se cítila jakkoli nepohodlně jako v minulých letech. Stárnu a učím se, hehe.

overal Topshop, sako a kabelka Zara, hodinky MK, brýle Ray-Ban


nejlepší košile z French Connection

No comments:

Post a Comment