Tuesday 30 June 2020

afirmace

jdu domů ztichlou ulicí a sluchátka mi nekompromisně vyřezávaj díru do hlavy.

jsem zmatená.
afirmace.
je dobrý se za sebe postavit. to je nejvyšší forma sebelásky. emancipace. 

je těžký se za sebe postavit před tebou. obzvlášť před tebou.

gotta get up. gotta get out. gotta get home before the morning comes.

strach. že tě ztratím.

někdy ale prostě musíš vstát a obětovat to pěkný, aby se nedělo to zlý.
riskuju a je to větší diskomfort než ta nejistota.

ve dvou větách mi vypovíš, co nabaluješ za šťávy na tinderu, a jak už se s nikým nechceš vídat, jak spolu pojedeme do melbourne a jak mám otravně velkou prdel, polichotíš mým očím, ale nedokážeš se na mně přenést přes spoustu věcí, ale že bys chtěl, aby tohle byl náš krásný vztah, co začne správně a pomalu a jako bychom se neznali z kokotský aplikace, chovám se jako kluk, vzdáš poklonu mým vzdechům, abys vzápětí dodal, že spolu rozhodně nechodíme, jak rád se mnou trávíš čas, ale že teď bys rozhodně potřeboval pár dní oddych.

láska má bejt bezpodmínečná. náklonnost. přátelství. nekritický.
podpora. ve všem.

nic neřekneš?

No comments:

Post a Comment